O kadar ahmağım ki!

Ama sen diyorsun ki! Ama sen demiyorsun ki bi'şey! Bişey söyle, dur de, dön de, gel de, öl de, öleyim...
tamam bir tek harfini söyle, gerisini ben getireyim! Ama aç şu ağzını!
Yalan söylüyorum! Seni düşündüğüm yok. Adını bile unutmuşum olabilirim.sırtım o kadar ağrıyor ki kalbimin sancısı duyumsamıyorum bile.

Ne sanmıştın ki, kaç gün ağlardım? İnsan kendi gitti diye ağlar mı? O kadar ahmaksınki! yüzüme baba tokadından daha hızlı çarptırıyorsun bu gerçeği..benim de bir zamanlar hayallerim olduğunu anımsıyorum. Ben de güzel bir kadın olacaktım, saçlarıma röfle yaptıracaktım.sonra atlayıp bir süpürgeye doğru b 216 gezegenine.

Ama benim de vardı bir çiçeğim, insanlar, benim de çiçeğim vardı o kadar sevdim ki onu, sonunda öldü. Kimi sevsem öldürürüm ben, kimi sevsem kendimi caminin avlusunda yitiren bir çocuk zannederim. Ama benim annem var, yanlış anlamayın. Sadece uzakta, o kadar uzak ki, gidemiyorum. İstemez miyim yoksa kucağında uyuyayım. Ama dönemiyorum..

hep gitmek istiyordun zaten! Git! Dediğini de duymadım sanma. Gözlerine bakınca anlamamak mümkün mü cancağızım? Ama üstüme alınmak istemedim. Ne me lazım sana aşık olurum, bunalıma girince gidip saçlarımı kestiririm.kavga edince durmadan ağlarım, ama sana belli etmem, sen üzülmedim zannedersin.beni aramadığında ayrıldığımızı düşünür küfür ederim. Sonra sen ararsın, ettiğimi küfürler için Tanrı'dan af dilerim.

Korkunç! Bunları düşünmek istemiyorum. Yirmi yaşını aşmış her insan gibi, kariyerimi düşünmem, yemek yapmayı öğrenmem.iyi bir işe girmem.üç de çocuk doğurmam lazım. Asıl sorumluluklarım bunlar. O yüzden şarkı söyleyemem, ayaklarımı çimlere uzatamam, sokağın ortasında kahkahalarla gülemem, herkes beni şey zanneder. Şey canım işte, kötü kadın! Suzan avcı gibi canım! Her filmde sevgilisini, üzerinden masumiyet akan hem cinsine kaptıran suzan avcı gibi kadınlar kötüdür.Çünkü hep bir günahsız kadın vardır..

kaybetmeye mahkumum ben. Zorlanma. Bana bişey borçlu değilsin. Sen beni sevdiğin için sevmedim ki ben. Çok güzeldin, dişlerin çok güzeldi, gözlerin ne renkti? Ama ne güzeldi seninle gülümsemek. Kızmak da. Yürümek de.
Zaten sen olmazsan ben olamazmışım ki.

Saçmalıyormuşum gibi geliyor. Ama bunu seviyorum.bi de seni seviyorum ama bundan bahsetmek istemiyorum. Gitmekle kendini burda bırakmıyorsun ki demiştin.Öyle olmuyormuş cancağızım, insan tüm sevdiklerini bırakıyor ise geride, kendini ordan uzaklaştarması mümkün değilmiş.

Ben buraya kendimle gelmedim! İsterdim, hafızamın bir kısmını balıklara bağışlamak. Sonra balıklar kan davasından ölürlerdi. Çünkü insan hafızası tüm iyilikleri unutup sadece kötüleri hatırlıyor. Gibi.

Ben bazı insanları bir anda çok seviyorum. Sana da oluyor mu? Sanki hep varlarmış gibi geliyor.
Onlara sıkıca tutunuyorum. Gitmesinler istiyorum. Gitme istemiştim. Dinlemedin! Her dediğimi dinleyen sen bu sefer burnunun dikine git. Git bakalım. Nasılsa döneceksin! Bensiz yapamazsın ki! Dönersin değil mi? Bırakmazsın beni. Çünkü en çok seni seviyorum ben, yemin ederim, töbesi geçmez!

Dön demem sana.gel demem. Beni sev hiiiç demem. Gururum var benim. Küçük düşemem. Ama keşke gitmeseydin derdim..o zaman herşey değişirdi. Ben küçücük bir kız olurdum, sahilde otururduk, çay içerdik. Dünyadaki gelişmelerden bahsederdik. Beni lunaparka götür isterdim, lunapark hep kapalı olurdu. Olsun du sıkılmazdım ki.ben sana bakardım. Gözümü alamazdım.
Sana benden başka gözünü koyanın, gözü çıksın derdim. Olmadı oyardım.
Çirkinleşirdim.çünkü seni çok severdim. Zaten çirkinleştikçe daha çekici olurum.


Beni unutma. Unutmaya çalış ama unutamadığını gördüğünde yanlış mı yaptım ulan, beni onun kadar kimse sevemez, aramam lazım de. Ara. Unutmaya çalış beni, olur ya başkasına aşık olmuşumdur, seni unutmuşumdur, üzülmeni istemem sonra.

Bana bakma. Hiç iyi değilim artık. Kafam iyi ama. Böyleyken seni daha çok hatırlıyorum, bilinçaltım ters yüz oluyor, seni kafam iyiyken düşünmek istiyorum ki, her defasında yeniden hatırlayayım.
Bana bakma. O kadar özledim ki. Sana bunları yazarken bile uyumam gerektiğine inanıyorum. Sen yoksan anlamı yok ki bu yazdıklarımın. Ama sana en çok yazıyorken yaklaşıyorum. Elimi tutuyor gibi. Kulağıma fısıldıyor gibi. Ben hep burdayım der gibi.

O yüzden ben uyuyayım. Daha fazlası ilan-ı aşka girecek. Ne me lazım aşık felan olurum sana!

Özgen.

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !